?

Log in

 
 
04 January 2017 @ 08:38 am
Looking for deleted onkey fics  
Hye :) is there anyone in here saved the fics by finfinpen/agentsparrow from AFF? She wrote a very good onkey chaptered fics. Some of her fics that I can remember for now is we could break the rules, nightlife 1&2 and staging love. If anyone have it, please share it here because now there's lot of onkey shippers are searching for her saved fics again. I also wanna read we could break the rules so bad again ;;;
 
 
 
Inyusofia5738 on January 9th, 2017 08:43 am (UTC)

Omg!! I read every fic of her except staging love.. i was near to complete that story.. i cant believe she deactivated her acc.. (T_T)(ToT)(TT) eothokke?? (TOT)(TOT)(TOT)(TOT)(。ŏ﹏ŏ)

jhea76: pic#118326096jhea76 on February 11th, 2017 11:12 am (UTC)
Hi I read that you're looking for nightlife and staging love...
I have a copy of it, if you like ill email it to you..
So sas that she delete her account, she wrote good o key fics...
sunday_lee: keybum3sunday_lee on February 11th, 2017 05:41 pm (UTC)
Can you please send me a copy of Nightlife and Staging Love? My email is mylinh8289@gmail.com. Thanks you a lot.

I remember she has an on-going nonAU Onkey fic, I never have chance to read that fic :( So sad that she deleted her account.

Edited at 2017-02-11 05:41 pm (UTC)
mskeybummskeybum on February 12th, 2017 05:49 pm (UTC)
Hello~ could you please send those fics to me as well? my email is kazyshia@gmail.com. Thank you so much :)

Too bad no one seems to saved We Could Break The Rules cause I think it was her best work :( She was one of my fave onkey author ever T^T
raineekey: pic#120105334raineekey on February 13th, 2017 08:10 am (UTC)
My email is rainy_lurve94@yahoo.com.

thank you so much ;;;

I've been asking some people about we could break the rules but yeah no one seems to have it </3. That's one of the best onkey chaptered fic for me too ;;;
1of1 girl 👉 Zay: pic#126792725kimbyul0923 on February 13th, 2017 03:59 pm (UTC)
Hello, can you email it to me? kimbyul0923@yahoo.com thank you so much! 💕
juiceunnijuiceunni on February 14th, 2017 09:45 am (UTC)
Hi, omg it's really a good news someone has the copy. Could you please send me a copy of those fanfics? My email is beautifulcreatureonkey@gmail.com
Thank you very much. Have a great day! ^^
Mystery Dragon on March 16th, 2017 09:19 am (UTC)
;A;/ can I have a copy?!
This is the best news I've heard since her account was deactivated ㅠ-ㅠ
mysterydragon157@gmail.com
shineemvp on March 29th, 2017 04:00 pm (UTC)
Hi, I hope I'm not so much of a bother, I know I'm kinda late as well, but can you also send the stories on my gmail johannahmariesinto@gmail.com?? Prettyyy prettyyy please?? I realllyy like to read it again,, thank you soooo muucchhh ahead!!. :-) :-) really thank you
taemin_momtaemin_mom on April 1st, 2017 12:19 pm (UTC)
hi could you please send the fics to me too?
here's my email vicky.green16@gmail.com
poyianopoyiano on May 5th, 2017 10:53 pm (UTC)
Could i get some copies as well? Email is bartholonew@gmail.com
jhea76jhea76 on February 11th, 2017 11:48 pm (UTC)

Hi I already sent to you the fics....
Yeah so sad that we lost her account...
I dont a copy we could break the rules..
Hopefully someone will share it to us..



Edited at 2017-02-13 01:14 pm (UTC)
Melisa Dewintasari: pic#116181177Melisa Dewintasari on February 14th, 2017 10:18 am (UTC)
Can you send it to me too? my email em.disr@gmail.com thankyou
imsophamous on March 10th, 2017 05:55 am (UTC)
hi! can you also pls send a copy of staging love to notphamous@gmail.com ? tysm
max2min: heart!estiloamormax2min on March 30th, 2017 04:35 pm (UTC)
Hi, can u please pleaseee send it to me as well to my email daydreamin9@live.com ;____;
I'm craving for her fics too, thank you soo muchhh <3
Inyusofia5738 on February 19th, 2017 09:30 am (UTC)
Me too
Even i want the copy too.. here's my email afi.mateen@gmail.com please can anyone send me too.. pleasee
(Deleted comment)
lemonsquaresjinkionki93 on May 12th, 2017 04:16 am (UTC)
I tried to retrieve We Could Break The Rules by webarchive : https://web.archive.org/web/20131018022556/https://www.asianfanfics.com/story/view/308259/1/we-could-break-the-rules-jokwon-jonghyun-key-onew-shinee-top-onkey
It actually works.
But, sadly for the M rated chapters, it gets thrown back to age verification page, so I mean, this isn't really helping, but I'm hopeless too TT
raineekey: pic#120105334raineekey on May 14th, 2017 02:42 am (UTC)
Omg thank you so much ;;;; you're actually really helping here although we couldn't do nothing about the rated chpters but its still fine cuz at least we got 85% of the fics.i miss this fic so much. Thanks a lot, author-nim <3 If I ever found someone who had the full fic, I'll msg you ^_^